Verzenden, ruilen en retourneren

Verzenden:

Wij verzenden bestellingen zoveel mogelijk als brievenbuspakketjes. Voordeel daarvan voor jou is dat je niet thuis hoeft te zijn bij aflevering. Je krijgt van ons bericht als jouw bestelling is verzonden. Via de Track&Trace code van PostNL kun je het pakketje volgen. Voor bestellingen boven de €75,- rekenen wij geen verzendkosten.

VOORWAARDEN EN WERKWIJZE RUILEN EN RETOURNEREN

WELKE ARTIKELEN KAN IK RETOURNEREN?

Je kunt een artikel alleen retourneren als:

het artikel compleet is; en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat met aangehecht prijskaartje en originele verpakking.

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

HOE STUUR IK EEN ARTIKEL RETOUR EN WAT ZIJN DE KOSTEN?

Verpak de te retourneren artikelen in de originele verzenddoos of een andere stevige verpakking en sluit de ingevulde retourbon bij. Lever jouw retourpakket in bij het postkantoor en vergeet niet een afgiftebewijs te vragen en deze goed te bewaren. Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd. Bij een retourzending via de post storten wij uiterlijk binnen 14 dagen jouw geld terug. Let wel: Wanneer je een gedeelte of de gehele bestelling retourneert, betaal je de retourkosten. de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Wanneer het retourpakket in een envelop of platte verpakking past, dan kun je dit met briefpost versturen. Dit scheelt qua kosten. Tegenwoordig is het mogelijk zowel een brievenbuspakje (€ 4,25) als pakket (€ 6,95) te versturen met een Track & Trace-code.

Je kan het pakketje afgeven bij één van de Post NL Servicepunten. Post NL zal jou een ontvangstbevestiging met track & trace code meegeven. Voor een Post NL Servicepunt bij jou in de buurt kijk je op www.postnl.nl

WANNEER EN HOE BETAALT How Sweet fashion DE GERETOURNEERDE ARTIKELEN TERUG?

How Sweet fashion betaalt uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven van de aankoop af te zien het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald.

Wanneer How Sweet fashion de artikelen nog niet heeft ontvangen binnen voornoemde termijn, betaalt How Sweet fashion het aankoopbedrag terug op het moment dat de artikelen door How Sweet fashion zijn ontvangen.

Wanneer je de gehele bestelling retourneert, betaalt How Sweet fashion het aankoopbedrag van de gehele bestelling terug, inclusief de betaalde verzendkosten.

De retourkosten zijn echter wel voor rekening van de klant.

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER EEN BESTELLING?

Je mag van How Sweet fashion een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar via mail: howsweetfashion@gmail.com en geef op de retourbon de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen.

Mocht je liever een vervangend/juist/onbeschadigd artikel willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien het gewenste artikel nog leverbaar is ruilen we het artikel om voor een vervangend/juist/onbeschadigd product.

Heb je jouw bestelling ontvangen, dan raden wij jou aan om de bestelde artikelen nauwkeurig te inspecteren. Hierbij mag je de kledingstukken uiteraard passen. Voldoet (een deel van) de bestelling niet aan jouw verwachtingen, dan mag je deze binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Je kunt de ongebruikte artikelen in de originele verpakking, voorzien van aangehecht prijskaartje en label, terugzenden. Je hebt hiervoor maximaal veertien dagen de tijd - de verzenddatum staat op de factuur.

Heb je een klacht na het dragen van een artikel, neem dan eerst contact met ons op. Garantie is 1 maand. Een klacht die niet gemeld is wordt niet in behandeling genomen.

Ruilen:

Artikel omruilen voor een ander artikel

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen. Zodra het artikel bij ons retour komt, wordt het bedrag teruggestort + de verzendkosten die je betaald hebt bij het plaatsen van jouw nieuwe bestelling. Let op: zorg dat je op het retourformulier jouw nieuwe ordernummer plaatst, zodat wij jouw extra verzendkosten kunnen vergoeden. Wij vergoeden alleen de verzendkosten indien je niet de gehele bestelling hebt geretourneerd. Wij kunnen namelijk niet meer retourstorten dan er betaald is.


How Sweet fashion musthaves
Hafkamperenkweg 18
8171 NK  VAASSEN

Heeft u nog vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op

Telefoon; 06-27898827

Mail: howsweetfashion@gmail.com

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg 10% op je eerste bestelling!
En je bent zo altijd op de hoogte van leuke nieuwtjes, acties en nieuwe items in onze webshop!

Aanmelden

Gastenboek

Nog geen berichten geplaatst.
Plaats een bericht
© 2017 - 2019 howsweetfashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel